Kouzlo slavných názvů a legendárních značek upoutalo některé autory natolik, že se o jejich zrodu a využívání rozhodli shromáždit další související materiály a vydat je v knižní podobě. Různí autoři na to šli ovšem různým způsobem.

Michal Petrov Zdeněk Bauer

Recenze knih | Michal Petrov: Retro ČS. Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu. Jota, Brno 2013, 245 s. | Kol. autorů: Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky. Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem. NZB, Praha 2014, s. 340 s.

Číst celý článek ... ››

Copywriting

Pro Vlastu Vávrů a jeho obchod VaseCocky.cz jsme před časem dělali rozsáhlý copywriting pro nový e-shop s čočkami v české, německé i anglické mutaci. VaseCocky.cz jsou největším obchodem svého druhu nejen v České republice, ale dost možná i v celé střední Evropě.

Číst celý článek ... ››
10.2.2014, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingOsobní růst

Několik příjemných variací na poklid v úzkém rodinném kruhu, zdařilé žánrové obrázky z Březnice u Příbrami, ale také dlouhá sada studijních portrétů umělcovy vlastní hlavy. Takový otisk vám ve vaší vlastní hlavě zřejmě zanechá cenná výstava, věnovaná dlouhodobě opomíjenému impresionistovi Ludvíku Kubovi.

Ludvík Kuba

Recenze výstavy | Ludvík Kuba / Poslední impresionista. 29. 11. 2013–6. 4. 2014. Kurátorka výstavy Veronika Hulíková. Národní galerie. Salmovský palác – Hradčanské náměstí, Praha 1.

Číst celý článek ... ››
6.2.2014, ToSiPiš.cz: HOMERozvoj osobnostiOsobní růst

Komerční redigování písemností

Jednou z klíčových činností, které v rámci našich editing services nabízíme, jsou různé komerční editorské služby. Co, nebo kdo to vlastně je? – Ano, jednou už jsme o editorovi psali. Nyní se rozepíšeme trochu podrobněji.

Číst celý článek ... ››
1.2.2014, ToSiPiš.cz: HOMERedigováníRedakční poznámky
›› Zpět