Nefiltrovaný Staropramen

Současný Staropramen čili Staráč mezi znalci piva moc dobrou pověst nemá. Na druhou stranu s nabídkou svých piv alespoň něco dělá. Ovšem, kam až může přizpůsobování zákazníkům motivované pouze ziskem zajít, to názorně ukazuje nefiltrovaný Staropramen a s ním spojená nedávná kauza. Oficiální reklamní slogan „Chlapi vědí proč“ tak dostává nové a nepříliš lichotivé souvislosti…

Číst celý článek ... ››
25.6.2012, ToSiPiš.cz: HOMEInternetový marketingPohostinství

Ve dnech 14.–17. června 2012 proběhla Mezinárodní kytarová soutěž „Zruč nad Sázavou 2012“. V rámci nesoutěžní částí programu proběhl také workshop, během něhož se hojnému zájmu přítomných těšila kytarářská dílna Richarda Hruše.

Číst celý článek ... ››
18.6.2012, ToSiPiš.cz: HOMEMediální servisReklama, marketing


Zvětšit mapu

Odběrní místo pro zboží Flashlube najdete nyní nově v centru jihočeského města Písek na adrese Gregorova 125/8. V místním skladu Flashlube si můžete osobně vyzvednout dostupné nebo objednané zboží z e-shopu www:Motorova Aditiva.cz.

Číst celý článek ... ››
15.6.2012, ToSiPiš.cz: HOMEAditiva do CNG a LPGAuto-Moto

titulní stránka časopisu Auto 7

Podle zjištění oborového čtrnáctideníku Auto7 jsou motorová aditiva Flashlube mezi spotřebiteli ta vůbec nejznámější aditiva do LPG. Dodejme ještě, že Flashlube Valve Saver Fluid je už delší dobu zřejmě jediným známým LPG aditivem na světě, které má úřední spotřebitelské ověření o účinnosti ze silničních a nikoli pouze z laboratorních testů.

Číst celý článek ... ››
8.6.2012, ToSiPiš.cz: HOMEAditiva do LPGReklama, marketing

Jan Kameníček není u HP

V uplynulých týdnech jsme připravili zcela nový textový obsah pro webové stránky spisovatele Jana Kameníčka. Ačkoli základní grafická šablonu si pan spisovatel přál prozatím zachovat, poměrně zásadně jsme změnili celou strukturu webu. Nový je téměř veškerý text webu.

Kdo je Jan Kameníček?

Číst celý článek ... ››
5.6.2012, ToSiPiš.cz: HOMESEO optimalizaceReklama, marketing
›› Zpět