Cover knihy Beginning iPhone Development

Kde ale začít? To je častá otázka těch, kdo pokukují po vytváření aplikací pro iPhone. Co jsem potřeboval pro začátek? MacBook s OS Leopard (OS X 10.5.6). Zaregistrovat se na Phone developer a stáhnout si programy Xcode a iPhone Simulator v jednom balíčku.

Číst celý článek ... ››
30.1.2010, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

Normostrana a počet slov v MS Word

Normostrana (zkráceně NS) je standardizovaná strana textu. V literárním světě, žurnalistice a reklamním průmyslu slouží počítání dle normostran jako základ pro výpočet odměny pro autory, ghostwritery, copywritery, korektory, překladatele, novináře či editory. Jak velká je tedy normostrana? A čím se měří?

Číst celý článek ... ››
21.1.2010, ToSiPiš.cz: HOMERedakční službyVýzkum, analýzy

Uplynulý rok 2009 byl pro motorová aditiva značky Flashlube úspěšný na světovém i tuzemském trhu. Za účinnou dosavadní spolupráci děkujeme všem našim obchodním partnerům. Děkujeme také všem našim stálým zákazníkům, kteří v uplynulém roce do automobilového oleje a pohonných hmot dodávali přísady značky Flashlube. Věříme, že se vám všem produkty Flashlube osvědčily.

uloupený český text
Na print screenu obrazovky v rámečku výše můžete vidět text, který z oficiálních stránek českého dovozce Flashlube uloupila jistá slovenská firma a pro publikování na svém webu ho pouze drobně „poslovenčila“.

Číst celý článek ... ››
20.1.2010, ToSiPiš.cz: HOMEMotorová aditivaAuto-Moto

ukázka titulní stránky webu

Po třech měsících úprav jsme úspěšně dokončili objemný projekt kontroly a úpravy textů pro nový webový portál pojišťovny Generali. Máte i vy zájem copywriting, copy editing nebo jazykové korektury? Kontaktujte nás.

Číst celý článek ... ››
5.1.2010, ToSiPiš.cz: HOMERedigováníReklama, marketing

maják na útesu

Chcete zlepšit svou prezentaci před potenciálními zákazníky? Přestaňte se zaměřovat výhradně na technologii Facebooku a různých blogů. To jsou pouhé nástroje. Pokud chcete zaujmout a být úspěšní, musíte být schopni vyprávět svůj příběh. Potencionální zákazníci musí vědět kdo jste, proč jste lepší a co si myslíte. Řekněte jim to…

Číst celý článek ... ››
3.1.2010, ToSiPiš.cz: HOMEMarketingový plánReklama, marketing
›› Zpět