rešerše webu







Herbert Lom ve filmu Gambit

V polovině šedesátých let podepsal Herbert Lom (nejvíce známý postavou šíleného inspektor Dreyfuse z filmů o Růžovém panterovi) kontrakt na nádhernou krimikomedii Gambit. Dostal v něm sympatickou a navíc kladnou roli jednoho z nejbohatších mužů na světě.

Číst celý článek ... ››
12.6.2016, ToSiPiš.cz: HOMEHerbert LomReklama, marketing

Marketing

I sladký příběh může mít hořký konec. Životní osudy geniálního výtvarníka Zdenka Rykra, který dal nadčasový vzhled sladké kávové Kofile, který ale zároveň ukončil svůj život pod koly železničního vlaku, je toho příkladem. Rozsáhlá výstava Rykrovy tvorby probíhá v těchto dnech v pražském Veletržním paláci.

Číst celý článek ... ››
1.6.2016, ToSiPiš.cz: HOMEMarketingový plánReklama, marketing

Špatný copywritingový text

Jak by kvalitní copywriting neměl vypadat? Přinášíme vám několik dalších ukázek.

Číst celý článek ... ››
2.2.2016, ToSiPiš.cz: HOMEInternetový marketingReklama, marketing

Vytvoření názvu firmy

Vytváření názvů se věnujeme víc jak deset let. Od chvíle, kdy vyšla kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky se však ještě více snažíme sledovat aktuální trendy firemního názvosloví a konfrontovat je s našimi vlastními zkušenostmi.

Číst celý článek ... ››
14.1.2016, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

Jiří Rathouský - Výtvarník a jeho písmo
Jiří Rathouský. Zdroj: Repro z výstavy v Národní knihovně ČR

Ve Výstavní chodbě Národní knihovny ČR probíhá ve dnech 9. září až 10. října 2015 zajímavá výstava, věnovaná tvorbě designéra a typografa Jiřího Rathouského (1924–2003). Expozice je součástí projektu Knihy se těžko vystavují.

Číst celý článek ... ››
2.10.2015, ToSiPiš.cz: HOMEMediální servisReklama, marketing

Jaroslav Boudný

TV NOVA, Magazín Víkend z 10. 3. 2015: Reportáž na téma VYŠEHRADŠTÍ JEZDCI (cca 8:25 až 15:45), včetně upoutávky na Jaboudovu úspěšnou knihu Trafouš, páskové, Vyšehradští jezdci a jiné vzpomínky, který v pořadu vystupuje jako pamětník. Tato úspěšná kniha je k prodeji například na webu nakladatele. – Viz webové stránky www.Jaboud.cz.

Číst celý článek ... ››
12.3.2015, ToSiPiš.cz: HOMEStínadlaReklama, marketing

Euroser – Plný dobré chuti / Pełen Dobrego Smaku – Tedy, prodávat v Česku mléčné výrobky s názvem Euroser, to už chce pořádnou dávku drsnosti… Vítejte v přehledu dalších překvapivých nápisů a popisků.

Euro ser

Číst celý článek ... ››
28.2.2015, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

Překlep v nadpisu

Na internetu se s tím setkáváme všichni – prakticky několikrát denně. Internetové texty trpí nedostatkem kvalitní jazykové korektury. Na pečlivou kontrolu textu prostě dnes v redakcích není čas, peníze a někdy ani chuť.

Číst celý článek ... ››
28.8.2014, ToSiPiš.cz: HOMEKorektura češtinyReklama, marketing

Zdeněk Bauer

Ochranné známky a průmyslové vlastnictví. Pořad na vlnách Českého Rozhlasu, vysílaný u příležitosti 50. výročí ochranné známky Remoska. Hosté: Josef Dvornák z Úřadu průmyslového vlastnictví a editor a nakladatel Zdeněk Bauer. Moderuje Patricie Strouhalová.

Číst celý článek ... ››

Slavonice

Překrásné město Slavonice se spolu s několika dalšími místy České republiky stalo součástí kampaně, kterou pro CzechTourism zajišťuje agentura Ogilvy&Mather. Jednotlivé destinace jsou propagovány v tisku, na internetu a dalšími způsoby.

Číst celý článek ... ››
1.5.2014, ToSiPiš.cz: HOMERedakční službyReklama, marketing

Účinný copywriting
Skvělá americká reklama z 20. let 20. století, která účinně propaguje vozy značky Buick, ačkoli se na ní žádné auto vůbec neobjevuje.

Jak poznat, že copywriter napsal kvalitní copywritingový text? Účinný marketingový text má efektivně propagovat vaše služby, výrobky, firmu. Od běžného textu ho odlišuje skutečnost, že zkušený reklamní textař (copywtriter) má při jeho tvorbě obzvlášť na zřeteli pocity a emoce spotřebitele.

Číst celý článek ... ››
12.4.2014, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

Zdeněk Bauer

Ako vytvoriť názov firmy krok za krokom. Príbehy úspešných značiek a tvorba názvu / obchodného mena krok za krokom. To všetko v praktickej knihe: Ako vytvoriť atraktívny obchodný názov firmy, služby, produktu, značky.

Číst celý článek ... ››

Marketér Tim Leberecht nabízí tři nápady, jak se vyrovnat se ztrátou kontroly nad vaší obchodní značkou. Naznačuje dokonce, jak lze „ztrátu kontroly“ použít jako podnět k lepšímu prosazení firemních hodnot, které značka reprezentuje.

Číst celý článek ... ››
10.3.2014, ToSiPiš.cz: HOMEMarketingový plánReklama, marketing

Akční nápis ve výloze

Podnikatel má možnost své služby přímo u provozovny propagovatvhodným názvem, vkusným vstupem do obchodu, osobním oslovováním, letákovými akcemi a mnoha dalšími způsoby.

Číst celý článek ... ››
7.3.2014, ToSiPiš.cz: HOMEInternetový marketingReklama, marketing

Kouzlo slavných názvů a legendárních značek upoutalo některé autory natolik, že se o jejich zrodu a využívání rozhodli shromáždit další související materiály a vydat je v knižní podobě. Různí autoři na to šli ovšem různým způsobem.

Michal Petrov Zdeněk Bauer

Recenze knih | Michal Petrov: Retro ČS. Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu. Jota, Brno 2013, 245 s. | Kol. autorů: Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky. Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem. NZB, Praha 2014, s. 340 s.

Číst celý článek ... ››

Tvorba názvu

Po mnoha a mnoha letech, kdy různým klientům na klíč vytváříme obchodní názvy, jsme se rozhodli naše zkušenosti a poznatky shromáždit do ucelené tištěné knihy. Naší představou je jakási kuchařka, v níž jeden díl bude věnován tvorbě názvu krok za krokem, ve druhém budou inspirační příběhy uznávaných názvů a značek.

Číst celý článek ... ››

S tím, že byznys plán je nesmysl nesouhlasíme

V podnikání dá hlavně na pocity a intuici. Na byznys plány rezignoval už dávno. „Byznys plán je nesmysl. Plní se jen na papíře. Dvacet tři let podnikám bez něho. Pokud se lidem restaurace líbí, tak se začne plnit. Z toho vzniká zisk. Obráceně to nefunguje,“ vysvětluje s tím, že není třeba mít strach. Lidé jíst nepřestanou a krize jednou přejde. Navíc krizi ve svém byznyse prý ani nepocítil.

Číst celý článek ... ››
13.5.2013, ToSiPiš.cz: HOMEByznys plánReklama, marketing

Z nenápadných drobností se může stát i nečekaně velká událost. Příkladem budiž reklamní spot, který si u jedné regionální reklamní agentury nechal vyrobit fast food jménem Dysart's z amerického státu Maine.

Číst celý článek ... ››
30.4.2013, ToSiPiš.cz: HOMEInternetový marketingReklama, marketing

The Swich Heineken

Pivovar Heineken prezentuje své kmenové pivo v novém povedeném reklamním spotu The Switch, což v tomto případě není rozbočovač, ale řadič nebo ještě lépe přeřazovač. Z filmařského hlediska představuje The Switch výborný námět, skvělý scénář i obsazení, brilantní režii, kameru a samozřejmě skvělý R&B, který vtáhne do děje. Zvláštní cenu za technickou kvalitu si z našeho pohledu zaslouží uvědomělá editace.

Číst celý článek ... ››
14.11.2012, ToSiPiš.cz: HOMEMediální servisReklama, marketing

zahradnický projekt zahrady

Sdružení zahradnických architektů Kavka & Kavková nabízí všem zájemcům z Prahy a okolí, aby využili zimního útlumu terénních zahradnických prací, a objednali si vypracování projektu zahrady za výhodnou sníženou zimní cenu. Když si zahradní architekty objednáte během zimy, ušetříte 5 % z koncové ceny.

Číst celý článek ... ››
31.10.2012, ToSiPiš.cz: HOMEZahradnické službyReklama, marketing

Every Cleaning Service

Nové webové stránky nabízejí profesionální úklid firem a čištění průmyslových objektů.

Číst celý článek ... ››
28.9.2012, ToSiPiš.cz: HOMETvorba webové stránkyReklama, marketing

Přejete si vytvořit okrasnou, nebo užitkovou zahradu? Pokud je vaše lokalita v okolí Prahy, zahradníci Tomáš a Jana Kavkovi vytvoří zahradní oázu přesně podle vašeho přání. Nejprve na základě vašich představ upraví a vymodelují povrch. Následně proběhne výsadba stromků a menších dřevin, vznikne zahradní jezírko. Podle projektu ing. Kavkové se na vhodná místa umístí estetické skalky a chodníčky. Okolí výsadby doplní mulčovací kůra nebo říční oblázky. Nakonec přijde osev trávy, abyste okolo domu měli pěkný a hustý trávník.

Číst celý článek ... ››
3.8.2012, ToSiPiš.cz: HOMEZahradnické službyReklama, marketing

Ve dnech 14.–17. června 2012 proběhla Mezinárodní kytarová soutěž „Zruč nad Sázavou 2012“. V rámci nesoutěžní částí programu proběhl také workshop, během něhož se hojnému zájmu přítomných těšila kytarářská dílna Richarda Hruše.

Číst celý článek ... ››
18.6.2012, ToSiPiš.cz: HOMEMediální servisReklama, marketing

titulní stránka časopisu Auto 7

Podle zjištění oborového čtrnáctideníku Auto7 jsou motorová aditiva Flashlube mezi spotřebiteli ta vůbec nejznámější aditiva do LPG. Dodejme ještě, že Flashlube Valve Saver Fluid je už delší dobu zřejmě jediným známým LPG aditivem na světě, které má úřední spotřebitelské ověření o účinnosti ze silničních a nikoli pouze z laboratorních testů.

Číst celý článek ... ››
8.6.2012, ToSiPiš.cz: HOMEAditiva do LPGReklama, marketing

Jan Kameníček není u HP

V uplynulých týdnech jsme připravili zcela nový textový obsah pro webové stránky spisovatele Jana Kameníčka. Ačkoli základní grafická šablonu si pan spisovatel přál prozatím zachovat, poměrně zásadně jsme změnili celou strukturu webu. Nový je téměř veškerý text webu.

Kdo je Jan Kameníček?

Číst celý článek ... ››
5.6.2012, ToSiPiš.cz: HOMESEO optimalizaceReklama, marketing

Co takhle vyfotit živého klokana?

Číst celý článek ... ››
10.5.2012, ToSiPiš.cz: HOMEFlashlubeReklama, marketing

Vlámská dopravní společnost De Lijn (Vlaamse Vervoersmaatschappij De Lijn) aktuálně své služby propaguje sérií vtipných animovaných spotů na téma „It's smarter to travel in groups“ – Chytřejší je cestovat ve skupinách. Ostatně, podívejte se sami:

Číst celý článek ... ››
1.5.2012, ToSiPiš.cz: HOMEMonitoring médiíReklama, marketing

Vytvořili jsme webové stránky pro ruční kytarářskou dílnu Richard Hruš. – Dokonce 2×! Co se stalo? Po vytvoření první verze v HTML 5, na které jsme spolupracovali s americkým partnerem, dolehla na zámořského spolupracovníka tamní ekonomická tíseň. Snad důsledkem toho již připravovaný web vyladit nezvládl. V presu času jsme se pokorně vrátili k HTML 4. Ještě nás čeká drobné dolaďování. Podstatné samozřejmě je, že klient je s prací i přes námi nezaviněné potíže spokojen.

Číst celý článek ... ››

1.4.2012, ToSiPiš.cz: HOMETvorba webové stránkyReklama, marketing

obrázek brýlí

Níže uvedený soubor deseti rad, určený prodavačům za pultem, pochází z třicátých let 20. století. Je sice pravda, že pozdější socialistická lhostejnost, samoobsluhy, diskontní prodejny i supermarkety a hypermarkety 21. století už většinu prodavačů stačili vyměnit za pouhé podavače zboží u pultů a doplňovače zboží do regálů. Tím spíš by však měli majitelé obchodů svůj personál školit k větší vstřícnosti vůči spotřebitelům.

Číst celý článek ... ››
28.3.2012, ToSiPiš.cz: HOMEPodnikatelské poradenstvíReklama, marketing

Myšlenka Godinovy knihy je jednoduchá. Pokud ve světě marketingu nechcete být jednou z mnoha nudných hnědých krav, musíte vyčnívat a být pro zákazníky fialovou krávou. – To samozřejmě není myšlenka nijak nová. Autor knihy Fialová kráva si však touto představou pohrává z různých stran a ukazuje, co přesně je třeba udělat, aby vás zákazníci jako fialovou krávu vnímali.

obálka knihy Fialová kráva

Recenze knihy | Seth Godin: Fialová kráva. Marketing konečně jinak! Fragment, Praha 2010, 179 s.

Číst celý článek ... ››
20.12.2011, ToSiPiš.cz: HOMEMarketingový plánReklama, marketing
2.12.2011, ToSiPiš.cz: HOMEInformační službyReklama, marketing

Tohle je nezkrácená verze televizní reklamy na Tullamore Dew | Irish True. Poslední doušek whiskey před odchodem několika zatčených k soudu či do vězení…

Číst celý článek ... ››
15.11.2011, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

web copywriting pro podnikatele živnostníka

Poté, co začala od ledna tohoto roku platit nová kominická vyhláška č. 91/2010 Sb., výrazně narostl počet živnostníků, kteří nabízejí kominické služby. S vyhláškou jsou totiž na majitele domů a chat vloženy určité nároky, takže tradiční kominické řemeslo momentálně zažívá renesanci.

Číst celý článek ... ››
4.7.2011, ToSiPiš.cz: HOMETvorba webové stránkyReklama, marketing

web copywriting pro e-shop

E-shop VašeČočky.cz patří k předním hráčům svého oboru na českém trhu. Jsme rádi, že jsme si získali jejich důvěru, a mohli jsme v uplynulých měsících intenzivně spolupracovat na tvorbě zbrusu nového čočkového webu. Ve spolupráci i nadále pokračujeme na jiných příbuzných projektech.

Číst celý článek ... ››
30.6.2011, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

vytváříme názvy firem, služeb a produktů na klíč

Copywritingová agentura abcRedakce.cz je dlouhodobým a úspěšným konzultantem pro poptávky s předmětem tvorba názvů a marketingové slogany. K tomuto tématu agentura abcRedakce.cz také nedávno připravila podklady, jež posloužily jako podklad článku na serveru Podnikatel.cz (provozovatele je přední česká internetová společnost Internet Info, s.r.o.).

Číst celý článek ... ››
25.6.2011, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

Peter Knight je bezpochyby zručný marketér. Ve své knize o marketingovém plánování sice v principu nepopisuje příliš mnoho nového, je však praktický, názorný a dělí se o zkušenosti. Jeho výklad je velice přehledný a poutavý. To vše je rozhodně důvod, proč můžeme knihu Vysoce efektivní marketingový plán doporučit k opakovanému čtení.

kniha o efektivním marketingovém plánu

Recenze knihy | Peter Knight: Vysoce efektivní marketingový plán. 15 kroků k úspěchu v podnikání. Grada Publishing, a. s., Praha 2007, 143 s.

Číst celý článek ... ››
12.3.2011, ToSiPiš.cz: HOMEMarketingový plánReklama, marketing

Cílem projektu Čtení pomáhá je zlepšit dětskou čtenářskou gramotnost a přiblížit dětem charitativní činnost. Projekt je určen pro žáky třetích až devátých tříd základních škol a pro všechny žáky středních škol.

titulka webu Čtení pomáhá

Číst celý článek ... ››
1.3.2011, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

stavební projekt Izbing
Budova office paláce Tribunal, který stojí v Praze na Florenci

Webová prezentace architektonické kanceláře, kterou vede Ing. Michal Izbický, dostává v těchto dnech lepší a strukturovanější obsah. Podívejte se, jaký byt či dům si můžete nechat postavit i vy. Stavební kancelář Izbing nabízí také stavební projekty pro nebytové prostory i další související stavební činnosti.

Číst celý článek ... ››
24.2.2011, ToSiPiš.cz: HOMESEO optimalizaceReklama, marketing

reklambní texty copywriterů abcRedakce.cz

V uplynulých dnech měli naši copywriteři napilno se zakázkou pro společnost Reklamix s.r.o. Výsledem je kvalitní katalog s promyšlenými texty, které upoutají pozornost a sdělí potenciálnímu zákazníkovi vše potřebné.

Číst celý článek ... ››
14.2.2011, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

původní slogan na firemním autě Seznamu

Donedávna jsme v televizních reklamách mohli v souvislosti s vyhledávačem Seznam.cz vidět a slyšet slogan „Seznam – Najdu tam, co neznám“. Nyní ovšem Seznam přistoupil ke změně svého mnohaletého claimu.

Číst celý článek ... ››

„Co pijete?“ zeptal se. „Máte rád irskou whiskey?“
„Mám,“ přisvědčil jsem, ačkoliv nevím, jestli jsem ji někdy pil.
„To jste moudrý člověk,“ řekl. „Já ji mám taky rád. Ale špatně se shání, protože už dvacet let se dováží jenom
whisky skotská.“
Pokýval hlavou a vysvětlil: „Mně se o ní tuhle zdálo. A ráno si povídám – jdi se zeptat, třeba ji mají. A víte, že měli?“
Přinesl láhev, nalil a prohlásil: „Koupil jsem jí málo, a zítra tam dojdu znova. Co kdyby ji zase dvacet let neměli!“
„To se může stát,“ poznamenal jsem.

(Jiří Janoušek: Rozhovory s Janem Werichem. IV. vydání. Praha 1999, rozhovor z roku 1977, upraveno)

lahve z portfolia palírny William Grant & Sons

Zdroj fotografie: William Grant & Sons, Ltd., www.williamgrant.com

Číst celý článek ... ››
10.10.2010, ToSiPiš.cz: HOMEMarketingový plánReklama, marketing

reklamní 3D balónek

V uplynulých dnech jsme balili a rozesílali propagační předměty komunikující veletrh Biotechnica 2010. Jeden by nevěřil, kolik si při tom taková partička dospělých užije. Největší legrace byla pochopitelně s nafukovacími balónky, které jsou součástí „létajícího“ veletržního vizuálu. Jejich nafukování, házení, přepinkávání, upouštění a další legrace nebraly mezi kolegy konce. Konečně (!) jsme pochopili, jak důležitý je společně sdílený open space :-)

Číst celý článek ... ››
24.9.2010, ToSiPiš.cz: HOMEMedia SolutionsReklama, marketing

PR pozvánka

Veletrh Biotechnica 2010 proběhne v Hannoveru ve dnech 5.–7. října 2010. Účelem veletrhu je představit nové produkty a trendy v oblasti farmakologie, medicíny, chemie, zemědělství, výživy a souvisejících oblastí výzkumu. Mezi klíčová témata letošního ročníku patří biofarmakologie, molekulární diagnostika, proteiny, protilátky, dále také preventivní a regenerativní medicína Klíčovým tématům bude rovněž uzpůsobena značná část vystavovací plochy i související konference.

Číst celý článek ... ››
1.8.2010, ToSiPiš.cz: HOMEMediální servisReklama, marketing

titulní stránka webu s našimi texty

Úspěšně jsme dokončili textové copywritingové práce na nové webové prezentaci Kancelarske-centrum.cz. V případě, že máte i vy zájem o naše redakční služby, kontaktujte nás. Píšeme texty, které jsou čtivé, živé a úderné.

Číst celý článek ... ››
2.5.2010, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

titulní stránka webu

Úspěšně jsme dokončili off-page propagační SEO lifting pro top webové prezentace Tasky-active.cz a obchod Gabor-tasky.cz. Návštěvnost obou webových prezentací díky tomu úspěšně roste.

Číst celý článek ... ››
15.4.2010, ToSiPiš.cz: HOMESEO optimalizaceReklama, marketing

Cover knihy Beginning iPhone Development

Kde ale začít? To je častá otázka těch, kdo pokukují po vytváření aplikací pro iPhone. Co jsem potřeboval pro začátek? MacBook s OS Leopard (OS X 10.5.6). Zaregistrovat se na Phone developer a stáhnout si programy Xcode a iPhone Simulator v jednom balíčku.

Číst celý článek ... ››
30.1.2010, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

ukázka titulní stránky webu

Po třech měsících úprav jsme úspěšně dokončili objemný projekt kontroly a úpravy textů pro nový webový portál pojišťovny Generali. Máte i vy zájem copywriting, copy editing nebo jazykové korektury? Kontaktujte nás.

Číst celý článek ... ››
5.1.2010, ToSiPiš.cz: HOMERedigováníReklama, marketing

maják na útesu

Chcete zlepšit svou prezentaci před potenciálními zákazníky? Přestaňte se zaměřovat výhradně na technologii Facebooku a různých blogů. To jsou pouhé nástroje. Pokud chcete zaujmout a být úspěšní, musíte být schopni vyprávět svůj příběh. Potencionální zákazníci musí vědět kdo jste, proč jste lepší a co si myslíte. Řekněte jim to…

Číst celý článek ... ››
3.1.2010, ToSiPiš.cz: HOMEMarketingový plánReklama, marketing

Titulní stránka podnikatelského magazínu Hospodáři

Jednatel konzultační agentury abcRedakce.cz byl přizván do prezentační podnikatelské ankety podnikatelského magazínu Hospodáři.

Číst celý článek ... ››
12.12.2009, ToSiPiš.cz: HOMEPodnikatelské poradenstvíReklama, marketing

logo webu Apartmány u Kapličky

V rámci partnerské subdodávky jsme začali s indexací webu nabízejícího apartmány v centru obce Háj pod Klínovcem (Ústecký kraj). Okolí Klínovce je ideálním místem pro relaxaci a odpočinek po celý rok. Pokud uvažujete o pořízení apartmánu v prostředí hezké přírody, určitě se na web www.apartmanyukaplicky.cz podívejte.

Číst celý článek ... ››
10.12.2009, ToSiPiš.cz: HOMESEO optimalizaceReklama, marketing

web SmallPelletMill.com

Na samém sklonku listopadu začal být v internetových vyhledávačích indexován web našeho klienta s nabídkou různých strojů na výrobu pelet. Prezentaci najdete na adrese: www.SmallPelletMill.com

Číst celý článek ... ››
5.12.2009, ToSiPiš.cz: HOMETvorba webové stránkyReklama, marketing

Není žádným tajemstvím, že se mnohé řídící procesy prvorepublikové firmy Baťa jsou v naší agentuře abcRedakce.cz populární. Mnoha z nich se inspirujeme nebo řídíme. Možná jste to z některých našich dosavadních vyjádření sami poznali (třeba ze stránky Zákaznický servis). Možná že ale právě tahle recenze bude určitým ujasněním, kdy ve stopách, které zanechali pánové Tomáš Baťa a Jan Antonín Baťa, jít chceme, a kdy naopak ne.

kniha Trvalé hodnoty soustavy Baťa

Recenze knihy | Zelený, Milan: Cesty k úspěchu. Trvalé hodnoty soustavy Baťa. Čintámani, [Kratochvilka] 2005.

Číst celý článek ... ››
30.11.2009, ToSiPiš.cz: HOMEPodnikatelské poradenstvíReklama, marketing

Voucher do AquaPalace

V těchto dnech rozesíláme našim klientům a partnerům z Prahy a Středních Čech další malý dárek – návštěvnický voucher do největšího aquaparku v České republice.

Číst celý článek ... ››
9.9.2009, ToSiPiš.cz: HOMEMediální servisReklama, marketing

Výřez webu Anomalia.eu

Podívejte se na příjemnou grafiku (a hlavně na naše texty :-) webu Anomalia.eu... Někde měly být vysloveně „slohově technické“, což jsme myslím splnili v míře vrchovaté. Hlavním smyslem plánovaných profesních workshopů (a také toho, proč zde „smolím“ tuto mini upoutávku) je napomoci mladým talentům a zároveň najít uplatnění 3D tvorby v komerční i nekomerční sféře.

Číst celý článek ... ››
5.9.2009, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing

Flashlube OchranaMotoru.cz

Aditiva a přísady do pohonných hmot i olejů nyní vyberete přehledněji. V duchu firemního sloganu věříme, že to je „Rozdíl, který poznáte!“

Číst celý článek ... ››
2.9.2009, ToSiPiš.cz: HOMETvorba webové stránkyReklama, marketing

flash karty do digitáního fotoaparátu

DATARECOVERY, s.r.o., přední česká společnost specializující se na záchranu dat, otevírá 1. září 2009 samostatnou divizi FlashRecovery, která na český trh přinese dosud nedostupné služby obnovy dat z flash pamětí.

Číst celý článek ... ››
1.9.2009, ToSiPiš.cz: HOMEMediální servisReklama, marketing

Přijďte na kávu s předním režisérem animace studií Walt Disney

setkání 3d animátorů v Praze
Courtesy of Kyle Balda

Podobně jako během loňského podzimu je v Praze i na letošní závěr roku plánováno ojedinělé pracovní setkání, během něhož bude tvůrcům v oblasti 3D animace přednášet a diskutovat s nimi jejich potřeby Isaac Kerlow, dlouholetý specialista studií Walta Disneyho. Organizátorem akce je opět vzdělávací platforma Anomalia, která se vyprofilovala za účelem koncepčního rozvoje v oblasti 3D animace.

Číst celý článek ... ››
20.8.2009, ToSiPiš.cz: HOMEMedia SolutionsReklama, marketing

Oblast zájmu knihy D. M. Scotta je dostatečně přehledně vymezena obšírným podnadpisem. Kniha tedy může zajímat každého, kdo chce úspěšně na internetu propagovat své služby, produkty nebo projekty, ale v internetovém prostředí se teprve zorientovává. V knize najde základy propagace na internetu.

kniha - pravidla pro marketingovou činnost

Recenze knihy | David Meerman Scott: Nová pravidla marketingu a PR. Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. ZONER software, s. r. o., Brno 2008, 272 s.

Číst celý článek ... ››
30.7.2009, ToSiPiš.cz: HOMEInternetový marketingReklama, marketing

Data Clinic zajišťuje celorepublikové pokrytí služby záchrany dat.

flash karty do digitáního fotoaparátu

Společnost ProCon Group s.r.o., poskytovatel služeb záchrany dat pod značkou Data Clinic, a společnost DILERIS a.s., která provozuje síť servisních středisek pro výpočetní a kancelářskou techniku, podepsaly koncem května dohodu o vzájemné spolupráci. Díky ní se koncovým zákazníkům výrazně zvýší dostupnost profesionálního servisu záchrany dat.

Číst celý článek ... ››
3.6.2009, ToSiPiš.cz: HOMEMedia SolutionsReklama, marketing

Model dřevěné konstrukce domu

K dnešnímu dni byla spuštěna beta verze produktového webu Dřevěný dům. V následujících týdnech bude web doladěn dle postupně dolaďovaných představ klienta. Tým copywriterů současně začal pracovat na hlediscích SEO (optimalizace pro vyhledávače).

Číst celý článek ... ››
30.3.2009, ToSiPiš.cz: HOMETvorba webové stránkyReklama, marketing

Data Labs a Kaspersky Lab přinášejí další zvýšení IT bezpečnosti

K dnešnímu dni bylo oficiálně představeno nové partnerství, které mezi sebou uzavřely přední IT společnosti Kaspersky Lab a Data Labs. Zahájení spolupráce přinese zákazníkům obou firem zvýšení bezpečnosti jejich dat a rozšíření ochrany před ztrátou ukládaných informací.

Číst celý článek ... ››
10.3.2009, ToSiPiš.cz: HOMEMedia SolutionsReklama, marketing

Jak vznikají a zanikají sociologické trendy, které výrazně ovlivňují náš každodenní život? Je to velice poučné. Myšlenky a zprávy se totiž mezi veřejností přenášejí podobně jako epidemiemi šířené viry (s pozitivním, nebo negativním dopadem). Malcolm Gladwell ve své knize Bod zlomu shromáždil zajímavé případy, které toto tvrzení dokumentují vtipným a názorným způsobem.

kniha Malcolm Gladwell: Bod zlomu

Recenze knihy | Malcolm Gladwell: Bod zlomu. O malých příčinách s velkými následky. Dokořán, Praha 2008, s. 255.

Číst celý článek ... ››
8.12.2008, ToSiPiš.cz: HOMEAnalýzyReklama, marketing

režisér animovaných filmů Gene Deitch
Ilustrátor a animátor Gene Deitch. Zdroj: Wikipedia.org

Dnes už málokdo ví, že se v Praze za hlubokého komunismu natáčely pro americká studia takové kreslené animované šlágry jako například Tom a Jerry, Pepek námořník, Krazy Kat nebo v roce 1961 Oskarem oceněný snímek Munro. Česká animovaná tvorba tehdy zažívala své vrcholy umělecké i finanční.

Číst celý článek ... ››
23.10.2008, ToSiPiš.cz: HOMEMedia SolutionsReklama, marketing

Nové možnosti pro animátory, režiséry, producenty i distributory

Česká animace má za sebou ojediněle bohatou historii animované tvorby. Nicméně, první český film, vytvořený moderní počítačovou trojrozměrnou animací, přichází do kin teprve nyní, na konci roku 2008. O dalších 3D projektech, které by se rozsahem či ambicí blížily českým animátorským legendám Jiřího Trnky, Břetislava Pojara, Jana Švankmajera, se zatím neuvažuje. V tomto směru česká 3D animovaná forma silně zaostává nejen za světovou konkurencí, ale i za českým loutkovým filmem.

Číst celý článek ... ››
10.10.2008, ToSiPiš.cz: HOMEMedia SolutionsReklama, marketing

Portál BusinessInfo.cz, jemuž coby subdodavatelé poskytujeme textařské a konzultační služby, obhájil vedoucí pozici mezi stránkami pro podnikatele a umístil se na významné pozici v anketě portálu Lupa.cz. Děkujeme všem, kteří portál využívají. Budeme vám rovněž vděční za praktické postřehy ke zlepšení služeb a provozu BI.

Číst celý článek ... ››
8.10.2008, ToSiPiš.cz: HOMEPodnikatelské poradenstvíReklama, marketing

logo Křišťálová lupa 2008

Portál BusinessInfo.cz, na jehož správě obsahu se již několik let podílíme jako subdodavatelé pro firmu NEXUS, se dostal do finále hlasování ankety Křišťálová Lupa 2008. BusinessInfo.cz urazilo od roku 2003 velký kus cesty, a jsme rádi, že jsme se mohli a dále můžeme na jeho tvorbě a vývoji podílet. Pokud BI s úspěchem využíváte i vy, budeme rádi, když se do hlasování zapojíte.

Číst celý článek ... ››
1.10.2008, ToSiPiš.cz: HOMEPodnikatelské poradenstvíReklama, marketing
27.5.2008, ToSiPiš.cz: HOMEZahradnické službyReklama, marketing

Kristýna Boková a Stella Artois
Zdroj: Tiskové materiály Stella Artois

Společnost Stella Artois, nejlépe prodávané belgické pivo a pátý nejprodávanější ležák na světě, spustila filmové interaktivní internetové stránky. Jedná se o první internetové stránky svého druhu. Obsahují jeden a půl hodiny unikátního filmového materiálu a vedle hollywoodského produkčního týmu je pod úvodním filmem La Bouteille podepsán český režisér Martin Krejčí.

Číst celý článek ... ››
24.3.2008, ToSiPiš.cz: HOMECopywritingReklama, marketing