rešerše webu







›› Začátek recenze knihy Peter Knight: Vysoce efektivní marketingový plán

Vysoce efektivní marketingový plán – Potřebujete znát svůj příběh – Jaký je váš příběh?

Nejen sedmá kapitola, ale i oddíly s tím související v jiných kapitolách zdůrazňují jeden z klíčových parametrů celého marketingového plánu a komunikace vůbec. – V technologii jednotlivých kroků nesmí zapadnout. – Oč běží? Můžeme ho shrnout do otázky: Jaký je příběh vaší služby nebo výrobku? Důležitost správné story jsme si na našem blogu ostatně už před časem naznačili v článku A jaký je váš příběh?

kniha o efektivním marketingovém plánu

Jaký je příběh Redcup? Všechno na tomto blogu říci nelze a ani to nechceme. – Najdete to v knize. Snad alespoň malá ochutnávka coffe story:

  • „Díky službám firmy Redcup budou vaši zaměstnanci lépe motivovaní, protože už nikdy z kupovaných nápojů neucítí pachuť plastu. Klienti rádi zavítají do vašich kanceláří, mnozí se určitě jen tak ‚zastaví na kávu'.“
  • „Redcup přenese kavárnu k vám do kanceláře…“

Ovšem pozor! Popsat hlavní přednost nabídky neznamená vyprávět celý příběh. To je podle Knighta častá chyba. Je mnohem lepší potenciální zákazníky navnadit. Podívejte se na ukázky výše. Představa kavárny místo fádní kuchyňky je lákavá, ale mnohé zůstává nevyřčeno…

V tom je samozřejmě jistý oříšek, protože pro správné odvážení sladkostí je nezbytná zručnost a zkušenost. Naši marketéři a copywriteři se jí učí léta. Zkušenost leze nahradit jedním pročtením sebelepší knihy. Ostatně, cizelovaných schopností našich specialistů můžete směle využít. Jestliže chcete svůj marketing zlepšit, objednejte si naší marketingovou konzultaci nebo copywriting.

Kdo musí mít marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, kniha Vysoce efektivní marketingový plán vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán nebo alespoň porozumět jeho struktuře a důležitosti. Účinný marketingový plán opravdu může zlepšit možnosti vašeho úspěchu.

V průběhu tvorby i při realizaci marketingového plánu vám samozřejmě rádi pomůžeme zkušenostmi i konkrétní realizaci jednotlivých bodů (zajistíme tvorbu webu, internetovou či tištěnou reklamu, komunikaci s médii a řadu dalších nezbytností). Kontaktujte nás…

K marketingové práci, kterou pro vás můžeme zajistit, se v knize Vysoce efektivní marketingový plán mimo jiné dozvíte:

  • Jak během hodiny vytvořit fungující vysoce efektivní marketingový plán…
  • Jak se poučit z úspěchů druhých a aplikovat tyto poznatky ve svém podnikání…
  • Jak identifikovat reálné překážky svého marketingového plánu a najít způsoby, jak je překonat…
  • Jak porozumět svému podnikání a důvodům, proč lidé kupují vaše produkty…
  • Jak zajistit úspěšnou realizaci svého marketingového plánu…

Pokud chcete, rádi vám pomůžeme najít potřebné odpovědi… Ať se knihu rozhodnete číst, nebo nikoli.

A ještě pár slov o autorovi, jehož kniha nás z hlediska naší profese tak zaujala: Peter Knight je předsedou britské marketingové agentury Phoenix Plc. Před založením společnosti Phoenix pracoval na různých vedoucích pozicích, nejprve menších a postupně větších firem. K jeho hlavním pracovním zájmům patří rozvoj lidí, kultura a životní prostředí.

Pokud s tvorbou nebo realizací marketingového plánu potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat.

›› Začátek recenze knihy Peter Knight: Vysoce efektivní marketingový plán






Související články