rešerše webu







3.6.2010, ToSiPiš.cz: HOMEMonitoring médiíRedakční poznámky

Účelem květnové akce bylo zpopularizovat hloubkový monitoring médií a přiblížit ho i těm, jimž většinou zůstává nedostupný. Tato akce měla nečekaný úspěch. Agentura abcRedakce.cz jej proto za zvýhodněnou cenu bude nabízet i během celého měsíce června 2010.

monitoring tisku abcRedakce.cz

Jednatel agentury Zdeněk Bauer říká: „Na trhu existuje hned několik různých produktů, které soudobá česká média monitorují. Hlavním handicapem je vedle obecné nepřehlednosti především cena. Menší firma, drobný živnostník nebo student proto váhá, zda má za jednorázovou rešerši zaplatit čtyři nebo šest tisíc korun. Na druhou stranu poskytují některé knihovny určité monitorovací nástroje zdarma. Ty jsou však filtrované a většinou i rozsahově omezené."

Agentura abcRedakce.cz disponuje hned několika monitorovacími nástroji, které minimalizují duplikaci nalezených zdrojů a zároveň poskytují široký záběr mediálních zdrojů. Experimentálně se proto rozhodla zpřístupnit své monitorovací služby za mimořádně příznivé ceny.

Zde je několik vyjádření spokojených klientů

„Věděli jsme, že se naše společnost před lety objevila v televizní reportáži. Sami jsme však tuto reportáž neviděli, a důsledkem každodenních úkolů jsme ani neměli čas po ní pátrat. Neměli jsme k tomu ani žádné nástroje. Nyní jsme však díky monitoringu obdrželi celý přepis této reportáže a závdavkem i několik dalších novinových článků o nás. O těch jsme neměli ani tušení. Je dobré být informován o tom, co si o vás druzí někde píší." - Věra K., jednatelka obchodní společnosti

„Děkuji, je to výsledek přesně podle mých představ. [...] Budu se těšit na budoucí spolupráci." - Robert V., specialista na podporu podnikání

„Bývalý jednatel naší SRO byl kvůli svému jednání ve vazbě. Dnes už s námi nemá nic společného. Ocenili jsme však, že díky monitoringu médií přesně víme kde, kdy a v jakých souvislostech se o této záležitosti psalo. Neradi bychom, aby to na nás někdo za pár let vytáhl jako nějakého kostlivce ze skříně. Teď jsme díky nalezeným článkům dobře informováni a jsme na případný atak médií nebo konkurence připraveni." - Jednatel technologické společnosti.

„Potvrzuji přijetí všech třiceti nalezených článků o naší společnosti. Většina z nich je pro nás velmi dobrou referencí. Zařadíme jejich ukázky na náš web." - Boris D., majitel stavební společnosti.

Nechte si zjistit, co se kde psalo. Je to snadné

Máte i vy zájem zjistit, co se psalo o vámi sledovaném tématu v českém tisku v uplynulých letech? Nabízíme vám retrospektivní rešerše za ultralidovou cenu. To, co běžně stojí šest, patnáct i třicet tisíc, vám nabízíme za akční cenu od 999 Kč (v závislosti na počtu klíčových slov a rozsahu). Pro velký zájem akci prodlužujeme. Nabídka platí do konce měsíce června.

Vlastníte firmu a chcete vědět, kde se o vás psalo a v jakých souvislostech? Toto je skvělá nabídka pro strategický marketing. Vyhledáme a zašleme vám fulltextové znění článků, o kterých vůbec nevíte, že vyšly. Nebo vás zajímá, kde a proč se píše o konkurenci?

Pokud jako student pracujete na bakalářské, magisterské či jiné práci, hledáte další zdroje informací. Vyhledáme vám články k danému tématu z posledních let. Pokud sledujete činnost určité fyzické/právnické osoby, najdeme vám její stopy v denním tisku.

Stačí, když nám přiblížíte oblast svého zájmu, upřesníte klíčová slova a sdělíte termín realizace. Zpětně vám zašleme cenovou kalkulaci. Pokud s ní budete souhlasit, zahájíme rešeršní práce. Ve většině případů se dá rešerše zpracovat do dvou nebo tří pracovních týdnů. Rozsáhlejší práce si pochopitelně vyžádají více času. V případě zájmu provádíme také monitoring tisku z let 1867–1990, dále archivní rešerše, rešerše patentů, ochranných známek, business marketing research a související služby. V historii naší agentury najdete řadu významných spokojených klientů.

Volejte na: +420 777 865 264 nebo pište na info@abcRedakce.cz.




›› Zpět