rešerše webu







10.3.2014, ToSiPiš.cz: HOMEMarketingový plánReklama, marketing

Marketér Tim Leberecht nabízí tři nápady, jak se vyrovnat se ztrátou kontroly nad vaší obchodní značkou. Naznačuje dokonce, jak lze „ztrátu kontroly“ použít jako podnět k lepšímu prosazení firemních hodnot, které značka reprezentuje.

Pokud máte dobrý obchodní název a budujete z něj značku, chcete samozřejmě ovlivňovat, jakou má tvář a reputaci před veřejností. Marketingový specialista Tim Leberecht zastává názor, že v dnešní době je to těžší, než kdykoli dříve. Podle něj to ale má i své výhody. Tvrdí dokonce, že je skvělé, když o kontrolu nad svou značkou přijdete. Jak to přesně s takovým neobvyklým brandingem myslel, na to se podívejte ve videu výše.

Pokud potřebujete české titulky, zapněte je podle návodu na obrázku níže.

TEDGlobal 2012

Vizitka: Kdo je Tim Leberecht

Tim Leberecht pracoval v letech 2006-2013 jako marketingový ředitel společnosti Frog, kterou pomohl transformovat na jednu z předních světových poradenských firem v oblasti designerství a inovací. V současnosti řídí marketing v NBBJ. Pochází z Německa a v současnosti žije a pracuje v San Franciscu.

Jak vytvořit účinný název a vybudovat zvučnou značku

Pokud si chcete vytvořit zvučný název pro svou firmu, zboží nebo služby, skvělou pomůckou vám bude kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky.

Na více než 300 stranách se dozvíte, co všechno by měl účinný obchodní název splňovat, a čeho je třeba se při jeho tvorbě vyvarovat. Svěží a praktický výklad je doplněn množstvím konkrétních ukázek a případových studií z tuzemského prostředí i ze světa.

Zdeněk Bauer

Další související informace najdete na webu www.TvorbaNazvu.cz.

Knihu Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky můžete za výhodnou cenu pořídit přímo na webu nakladatele, tedy na adrese www.NZB.cz.






›› Zpět