rešerše webu







7.3.2014, ToSiPiš.cz: HOMEInternetový marketingReklama, marketing

Akční nápis ve výloze

Podnikatel má možnost své služby přímo u provozovny propagovatvhodným názvem, vkusným vstupem do obchodu, osobním oslovováním, letákovými akcemi a mnoha dalšími způsoby.

V případě provozoven patří mezi základní prvky propagace a komunikace se spotřebiteli rozhodně výloha a různé vývěsní štíty. Protože jsou umístěny přímo na provozovně nebo v její bezprostřední blízkosti, mohou vhodnou interakci mezi poskytovanou službou a spotřebitelem výborně nastartovat či podpořit, nebo ji naopak zkazit.

Po nějaké době tu opět máme několik veselých nápisů z obchodů a provozoven. Z našeho redakčního archivu jsme tentokrát vybírali výhradně fotografie pořízené na území Hlavního města Prahy.

Sleva pro důchodce

Akční sleva - oběd pro důchodce

Speciální sleva pro důchodce! To už je skoro jako v Americe. Tady jsme ale na rozhraní Vinohrad a Žižkova. Jakpak si tam asi stav „důchodce“ ověřují? Každopádně je to milá kombinace lidomilnosti podnikatelské vynalézavosti.






Výkup starožitností

Akční nápis ve výloze

„Potřebujete cigarety? Vykupujeme poškozené stříbrné šperky i malé množství.“ Prostě přines zlato a starožitnosti – dostaneš na cigára. – Tak tady nám zbyla jen ta podnikatelská vynalézavost…

Slevy uhelný trh

Akce provozovny

„Konec firmy. Doprodej beze slev. Do 30. 6. 2013.“ – Tak tady už chybí nejen lidumilnost i jakákoli vynalézavost, ale i zdravý selský rozum. Kde je nějaká motivace, nějaká pobídka, nějaké lákadlo, které by zákazníky motivovalo k návštěvě a výhodnému nákupu? Nebo že by tou výhodou byl konec jedné další zoufalé firmy?

Další související galerie s humornými nápisy



Jak vytvořit účinný nápis

Pokud si chcete vytvořit zvučný název pro svou firmu, zboží nebo služby, skvělou pomůckou vám bude kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky. Na více než 300 stranách se dozvíte, co všechno by měl účinný obchodní název splňovat, a čeho je třeba se při jeho tvorbě vyvarovat. Svěží a praktický výklad je doplněn množstvím konkrétních ukázek a případových studií z tuzemského prostředí i ze světa.

  • Zdeněk Bauer

  • Další související informace najdete na webu www.TvorbaNazvu.cz.

  • Knihu Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky můžete za výhodnou cenu pořídit přímo na webu nakladatele, tedy na adrese www.NZB.cz.






Veselá videa (výběr)


›› Zpět