rešerše webu







14.11.2012, ToSiPiš.cz: HOMEMediální servisReklama, marketing

The Swich Heineken

Pivovar Heineken prezentuje své kmenové pivo v novém povedeném reklamním spotu The Switch, což v tomto případě není rozbočovač, ale řadič nebo ještě lépe přeřazovač. Z filmařského hlediska představuje The Switch výborný námět, skvělý scénář i obsazení, brilantní režii, kameru a samozřejmě skvělý R&B, který vtáhne do děje. Zvláštní cenu za technickou kvalitu si z našeho pohledu zaslouží uvědomělá editace.

Až si objednáte Heinekena, budou se dít věci

Hlavní hrdina příběhu pozve své dva kamarády na drink do ospalého baru kdesi na periferii města. Chlapci se hned u vchodu nejistě rozhlížejí, do jaké díry to jen vlezli. Jakmile si ale u výčepního objednají 3× Heineken, začnou se dít věci…

Řadící páka

Souběžně s čepováním tří piv totiž barman, prostřednictvím řadicí páky a pedálů umístěných pod nálevním pultem, provádí sérií přeřazování. Kulisy podniku se v rytmu hudby před zraky šokovaných hostů mění k nepoznání. Původně unavenou nálevnu heinekenský výčepní během jedné minuty přetransformuje do nočního podniku vyšší třídy.

Autorem reklamního spotu The Switch je v Česku nepříliš známý, ale v zahraničí velice úspěšný reklamní režisér Martin Krejčí (1978). – Viz například jeho reklamní spot La Bouteille pro Stellu Artois s Kristýnou Liškovou-Bokovou z roku 2008, ale i další krátké filmy, dostupné na webových stránkách režiséra.

Barman Clive Russell

Produkce spotu byla zadána pestrému mezinárodnímu týmu marketingových specialistů. Úlohu výčepního skvěle zahrál skotský herec Clive Russell, známý například z filmu Margerets Museum (1995) jako partner Heleny Bonham Carterové. Hudební doprovod přímo na placu obstarala australská rhythm and bluesová skupina Clairy Browne & the Bangin' Rackettes se svou podmanivou skladbou Love Letter.

›› Pokračování článku




Související články


Další související galerie s humornými nápisy

Veselá videa (výběr)


›› Zpět